اسمس عاشقانه
نوشته شده توسط : ساحل

رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گریه نیست...هر کی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست!

 

ای کاش کودکی بودم تا در اوج ناراحتی و درد،با یه دلجویی ساده تو،همه چیز را فراموش می کردم...

 

خیلی سخته که غرورت رو به خاطر کسی بشکنی که بعد بفهمی از روز اول،دوستت نداشته!

 

خیالت راحت!دیگر اشکی نیست که احساسم را شکوفا کند،تنها بغضی مانده که حسرت نبودن تو را در چشمانم به پیش می برد...

 

چه ساده در قلبم همیشگی شده ای،ای همراه تک تک لحظه های زیبایم!

 

نگین الماس منی/ستاره قلب منی/تو موج احساس منی/همیشه در قلب منی.

 

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا من برای تو باشم تو برای من تنها.

 

عشق تنها مرضی است که بیمار از داشتن آن لذت می برد.

 

دلتنگی هایم را با کدام قایق روانه دل دریاییت کنم که بدانی دلتنگتم.

 

انگار پای ثانیه ها لنگ میشه وقتی دلی برای دلی تنگ میشه.

 

وقتی تو نیستی همه نیستن نه اینکه نیستن هستن...اما مثل تو نیستن!

 

منحنی قلب من مشتق گیری توست خط مماس دلم تابع ابروی توست.

 

در فصل تگرگ عاشقت می مانم،با ریزش برگ عاشقت می مانم هر چند تبر به ریشه ام بکوبی تا لحظه مرگ عاشقت می مانم.

 

کاش واژه حقیقت آن قدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان دوستت دارم نیاز به قسم خوردن نبود.

 

اشک بهترین پدیده دنیاست ولی تا زیباترین چیز رو از انسان نگیره ،خودش رو تقدیم نمیکنه.




:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 44
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: